A jövő héten kezdi a tesztelést az F1 mezőnye a 2016-os szezon felvezetéseként, a csapatok között lesz az idén bemutatkozó Haas istálló is. A NASCAR-ból érkező vállalat a Ferrari technikai partnereként indul a világbajnokságban, és szokatlan filozófiát követve a működése több fontos részterületét is kiszervezi. Ezek között szerepel az autó megtervezése is, amit az iparági körökben elismert Dallarára bíztak. Az olaszok főhadiszállásán Romain Grosjean már ki is próbálhatta az új modellt a szimulátorban.
„Az első élmények elég jók voltak, még akkor is, ha eleinte rengeteg apró technikai gondot kellett orvosolni, a gázreakciót, a fékenergia-visszatáplálást, meg ilyeneket" – idézte Grosjeant a L'Équipe. „Amint minden a helyére került, már kellemes volt vezetni, és dolgozhattunk az autó alapbeállításán, például a fékeken és a differenciálművön, de megnéztük azt is, hogyan befolyásolja a hasmagasság az aerodinamikát, és az adatok hogyan függenek össze a szélcsatornában nyert eredményeivel."