Az FIA további szabálymódosításokat is bejelentett, de sok esetben még zajlik a változtatások megfogalmazása, ezért csupán egy listát közöltek azokról a területekről, ahol módosítás vagy értelmezés várható. Ezek az alábbiak:
- A Safety Car mögötti rajtolást vagy újraindítást érintő eljárások szabályozása
- A versenyhétvégék időtervének megváltoztatása a rugalmasság javítása érdekében
- Korábbi autókat is csak FIA Grade 1-es vagy 1T licenccel rendelkező pályákon lehessen tesztelni
- Korábbi autókkal megtartott bemutató rendezvényeket se használhassanak fel tesztelésre, az ilyen bemutatók ne lehessenek 50 km-es futásteljesítménynél hosszabbak, és csak a kijelölt gyártó által kifejezetten erre a célra készített gumikat lehessen használni
- Változtatások annak érdekében, hogy az olaj ne legyen üzemanyagként használható
- Az olaj részletes specifikációjának bevezetése
- Minimális súly és térfogat meghatározása az akkumulátorok számára
- A kamerák és tükrök helyzetének változása a glória bevezetése miatt
A Brazil Nagydíj környezetében történt fegyveres támadások kapcsán az FIA beszámolót kért az F1 jogtulajdonosától, és közreadták, hogy a jogtulajdonos egy független biztonsági szakértő bevonását, a pályán lévő rendőrségi központ felállítását és bővebb kommunikációt javasolt a verseny rendezőjének, az FIA pedig „erősen ösztönözte” a promótert, hogy a fentieket tegye meg.
A Motorsport Világtanács azt is megerősítette, hogy 2019-től, először az F1-ben megkezdik egy új sisakszabvány bevezetését,
ami magasabb szintű védelmet nyújt a ballisztika és az energia-elnyelés terén, szigorúbban fogják tesztelni, és nagyobb felületen nyújt majd védelmet a versenyzőknek. Megerősítették, hogy elkészültek a biometrikus biztonsági sztenderdek kidolgozásával.