Társoldalunk:

Vettel: Beállítási tippeket örömmel fogadunk!

2018.04.13. 10:27

Kimi Räikkönen csupán 7 ezreddel maradt el a Mercedestől a Kínai GP második szabadedzésén, Sebastian Vettel negyedik lett. A német várja a javaslatokat, hogyan tehetné még gyorsabbá a maranellói paripát.

Kimi Räikkönen végig Hamilton nyomában ólálkodott a Kínai Nagydíj pénteki edzésein, a Ferrari finnje végül másodikként zárta a napot, mindössze 7 ezredmásodperccel elmaradva a Mercedes-pilótától.

Sebastian Vettel csak a középkemény és az ultralágy gumikat használta a második tréningen (finn csapattársa a lágyakat is), de így is 4. lett

Bottas Mercedese mögött, a különbség itt századmásodpercekben mérhető.

Az egyik körömben még gyorsabb lehettem volna, de forgalomba kerültem. – értékelt az edzés után a Sky Sportsnak Räikkönen.

Räikkönen a délelőtti 3 tizedről délután 7 századmásodpercre faragta le a hátrányát, úgy lett 2. Hamilton mögött SanghajbanForrás: ImagineChina/Ke Yigong - Imagine China

„Nehéz megmondani, hogy állunk a hosszú etapokon a[z időjárási] körülmények miatt. Meglátjuk, mire megyünk holnap!" Räikkönen arra célzott, hogy az edzés végére eleredt az eső, ezért nem tudta befejezni a tervezett programját.

Vettel még nem teljesen elégedett az SF71-H balanszával, aminek korrigálásához javaslatokat vár. „Ausztráliában szenvedtem, Bahreinben már elégedettebb voltam [az autóval], de egyelőre nem ott tartunk, ahol szeretnék" – nyilatkozta a német.
„Még keressük [az ideális beállítást], ha valakinek van javaslata, szívesen veszem!" – viccelődött.

Vettel még nincs megelégedve az SF71-H beállításával, szívesen fogadja a konstruktív javaslatokatForrás: AFP/Greg Baker

„Nehéz eltalálni az autó [optimális állapotát], de ha az megvan, simán ki lehet kihozni belőle a teljesítményt."

A német hozzátette: „Úgy érzem, hogy az autó gyors, csak munkára kell bírnunk. Ez a délután nap elég vegyes volt [az időjárás miatt], de remélem, holnap ilyenkor boldog leszek."

A Sky Sports F1 boxutcai riportere, Ted Kravitz arról számolt be a közvetítésben, hogy a Ferrari több módosítást hajtott végre az első szányon, és átalakították az autó alvázvégződését is a Kínai GP-re. Ez lehet a magyarázat arra, hogy Vettelnek miért nem sikerült megtalálnia pénteken az autó balanszát.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK