Humoros történetet osztott meg Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke az istálló szponzora, a UBS weboldalán. Elárulta, nem is tudott arról, hogy elsőszülött fia, a 16 esztendős Benedict az iskolai csapatával bejutott az iskolásoknak indított mérnökverseny, az F1 in Schools világdöntőjébe.
„Orvos szeretne lenni, de tavaly teljesen meglepett, amikor megtudtam, hogy ő egy Forma-1-es iskoláscsapat kommunikációs menedzsere és a 30 centiméteres autókkal vívott versenyben a csapatával bejutottak az austini világdöntőbe – mondta. – Úgy döntött, nem szól nekem erről, mert semmi közöm ehhez.”
„Tavaly ismét bejutottak a világdöntőbe, én meg egy repülőn ültem, olvastam a legnagyobb osztrák napilapot és megpillantottam benne egy cikket a fiamról és a kis Forma-1-es iskoláscsapatáról. Irracionális szülői problémával találtam szemben magamat, azon morfondíroztam, hogy erőltessem-e, hogy a fiam orvos legyen vagy sem.”
A válasz valószínűleg az, hogy ezt neki kell eldöntenie és nem szabad beleszólnunk a gyerekek pályafutásába.”
Wolff úgy vélte, manapság a múltbéli sikerek nem számítanak, az emberek mindig kénytelenek újra relevánssá és elismerté válni. Szerinte ez a közösségi médián szocializálódott generáció velejárója, úgy jellemezte a helyzetet, mint amikor az okostelefonokon görgetünk tovább a végtelenségig. A közösségi médiát függőségekhez hasonlította.
„Van drog-, alkohol-, cukor- és Instagram-függőség. Igen intelligens elmék ezrei alkottak valamit, amitől nagyon vonzó ránézni – mondta a képmegosztó szolgáltatásról. – Az egyik pillanatban az ember egy nőt lát, aki egy szerkesztő applikációval még vonzóbbá tette magát, aztán Max Verstappent látjuk biciklizni.”
Én viszont nem vagyok függő, ezért az összes közösségi média fiókot töröltem a telefonomról, így nem nézegetem azt ígérve magamnak, hogy már csak 10-et gördítek.”
„Ehelyett, 20 percig néztem a naplementét. Persze, nem azt csináltam, hanem a Forma-1-en gondolkodtam és jegyzeteket készítettem!” – viccelődött az osztrák üzletember.