Vágólapra másolva!
Toto Wolff nem is tudta, hogy fia, Benedict az orvoslás mellett az F1 felé is kacsintgat. A közösségi médiát a drogokhoz hasonlította.

Humoros történetet osztott meg Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke az istálló szponzora, a UBS weboldalán. Elárulta, nem is tudott arról, hogy elsőszülött fia, a 16 esztendős Benedict az iskolai csapatával bejutott az iskolásoknak indított mérnökverseny, az F1 in Schools világdöntőjébe.

„Orvos szeretne lenni, de tavaly teljesen meglepett, amikor megtudtam, hogy ő egy Forma-1-es iskoláscsapat kommunikációs menedzsere és a 30 centiméteres autókkal vívott versenyben a csapatával bejutottak az austini világdöntőbe – mondta. – Úgy döntött, nem szól nekem erről, mert semmi közöm ehhez.”

Mi volt ma a suliban? Semmi? Forrás: AFP/Georg Hochmuth

„Tavaly ismét bejutottak a világdöntőbe, én meg egy repülőn ültem, olvastam a legnagyobb osztrák napilapot és megpillantottam benne egy cikket a fiamról és a kis Forma-1-es iskoláscsapatáról. Irracionális szülői problémával találtam szemben magamat, azon morfondíroztam, hogy erőltessem-e, hogy a fiam orvos legyen vagy sem.”

Wolff úgy vélte, manapság a múltbéli sikerek nem számítanak, az emberek mindig kénytelenek újra relevánssá és elismerté válni. Szerinte ez a közösségi médián szocializálódott generáció velejárója, úgy jellemezte a helyzetet, mint amikor az okostelefonokon görgetünk tovább a végtelenségig. A közösségi médiát függőségekhez hasonlította.

„Van drog-, alkohol-, cukor- és Instagram-függőség. Igen intelligens elmék ezrei alkottak valamit, amitől nagyon vonzó ránézni – mondta a képmegosztó szolgáltatásról. – Az egyik pillanatban az ember egy nőt lát, aki egy szerkesztő applikációval még vonzóbbá tette magát, aztán Max Verstappent látjuk biciklizni.”

„Ehelyett, 20 percig néztem a naplementét. Persze, nem azt csináltam, hanem a Forma-1-en gondolkodtam és jegyzeteket készítettem!” – viccelődött az osztrák üzletember.