A Ferrarinál bizakodtak, a Mercedesnél pedig agódtak az Red Bull Ringre érkezés előtt, hiszen nem elég, hogy az Ezüstnyilakat a meleg is hátráltatta, még a pálya is a maranellói riválisnak kedvezett. A vörös autók a teljes versenyhétvégén gyorsak voltak, és bár Charles Leclerc-nek nem jött össze a győzelem, ideális esetben mindkét SF90-esnek a dobogón kellett volna végeznie. A Scuderia csapatfőnökétől a futam után megkérdezték, hogy a jobb tempó kizárólag a hosszú egyenesekből álló vonalvezetésnek volt-e köszönhető, vagy az autó is fejlődött,
mire Binotto – bár nem zárta ki, hogy utóbbi is benne van a pakliban – előbbit nevezte meg okként.
„Egyértelműen a pálya jellegzetességei jelentették a fő tényezőt. Már előzetesen is úgy gondoltuk, hogy a Francia Nagydíj nehéz hétvége lehet nekünk, ahogyan azt is tudtuk, hogy Ausztriában jobbak lehetnek az esélyeink.
Ezzel együtt az autót is fejlesztjük, úgyhogy [a jó szereplés] a két tényező együttes hatása.
Paul Ricardra az autó fejlődött Barcelonához képest, majd Ausztriában újabb fejlesztések kerültek rá, amelyekkel a jó irányba indultunk el."