Green kifejtette, hogy a padlólemezen megjelenő, a szívóhatást segítő új elemek még okozhatnak problémát. A brit szakember úgy véli, az autó eleje olyan légáramlatokat fog generálni, amelyek megnehezítik a versenyzők dolgát.
Brawn azonban kiemelte, az aerodinamikát jelentősen meghatározzák az első kerekek, a 2021-es szezontól azonban ezek a jelenlegi 13 helyett 18 col átmérővel készülnek. A Forma-1 sportért felelős igazgatója a Racefansnek kételkedett abban, hogy a Racing Pointnál le tudták modellezni az új helyzetet.
Nekünk van az új gumik kanyarokban való viselkedésére vonatkozó szimulációnk, de kétlem, hogy ez Andrew Greennek is rendelkezésére állna.”
Brawn hozzátette, nem kell olyan sokat visszamenni az időben, hogy jelentős különbséget találjunk az autók kifinomultsága terén. A 65 éves szakember rámutatott, hogy a pilótáknak akkor sem okozott nehézséget az autó irányítása.
Ez a kifinomultság csupán pár éve létezik
– magyarázta. – Emlékszem, 10 évvel ezelőtt nem tudtuk így szimulálni a történéseket, fogalmunk sem volt, mi következik. Ennek ellenére nem hiszem, hogy az autókat nehéz lett volna vezetni. Úgy érzem, korai még ilyen kijelentéseket tenni.”