Az 55 éves Fry eddigi pályafutása nagy részét a McLarennél töltötte, 1993-ban csatlakozott a wokingi istállóhoz, amelynél az évek során vezető beosztású mérnök lett, mígnem 2010-ben elhagyta az együttest, hogy a Ferrarihoz szerződhessen. Maranellóban 2011-ben állt munkába, a technikai igazgató Aldo Costa kirúgása után a karosszériáért felelt. A vörösöktől a nyeretlenül zárt 2014-es szezon után jött el, egy ideig a végül csődbe ment Manor tanácsadója volt, majd 2018 nyarán ismét csatlakozott a McLarenhez.
Mérnökigazgatóként nagy szerepe volt a wokingiak tavaly látott feltámadásában, ezúttal azonban csak egy évet töltött el a csapatnál, tavaly novemberben a Renault bejelentette a szerződtetését.
Azt azonban egészen mostanáig nem lehetett tudni, hogy az ilyenkor szokásos kényszerszabadsága meddig tart, mikor és milyen szerepkörben kezdheti meg a munkát Enstone-ban.
Mint most kiderült, a távozó Chester feladatait veszi át, első munkanapja pedig február 5-én lesz,
így az idei autó február 12-én, Párizsban sorre kerülő bemutatóján már őt is láthatjuk a csapat színeiben.