Kilátásba helyezte az ARC Kiállítással kötött együttműködésének azonnali felmondását a kiállítás egyetlen közterületi támogatója, a Mahir Cityposter - olvasható az ARC sajtóközleményében.
Eszerint az egyik, zsűri által beválasztott kép miatt éltek kifogásokkal, így Szerényi Tamás és Bátorfy Attila A média az üzenet című pályamunkájának csak online tudnak publicitást biztosítani.
A plakáton (amelyet itt nézhet meg) az olvasható: "Százmillió forint - ezen hirdetőoszlop tulajdonosa, a Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó Mahir Cityposter 2011-ből kifizetett osztaléka. Az iparági adatok szerint a köztéri reklámpiacon soha nem volt olyan aránytalan az állami pénzek elosztása, mint a jelenlegi kormány idején."
A Mahir Cityposter egyik tulajdonosa a Simicska Lajos által vezetett és áttételesen részben tulajdonolt Mahir Zrt. Szerényi és Bátorfy egy másik plakátja viszont ott lesz a kiállításon, amelyen szintén Simicska, illetve üzlettársa, Nyerges Zsolt látható, de úgy tűnik, ez ellen nem emelt kifogást a Mahir (a plakátot itt nézheti meg).
A Simicska Lajos érdekeltségébe tartozó Mahir Cityposterről és Publimontról, illetve arról, hogy a 2010-es kormányváltás óta több nagy állami cég a korábbinál jóval nagyobb pénzeket költ köztéri reklámokra, itt olvashat bővebben.