Vágólapra másolva!

Ralf Schumacher és Antonio Pizzonia koptatta a pályát pénteken, a legjobb időt a fiatal brazil futotta FW24-esével.

Pizzonia 18 kört vezetett az új kocsival és 67-et a tavalyival, csapattársa viszont csak az FW24-est használta. "Ralf most felkészíthette a kocsit Melbourne-re" - mondta Tim Newton, a tesztcsapat menedzsere. "Antonio mindkét autóval gyakorolt, a 2002-essel gumifejlesztést végzett."

Estoril, első nap:
1. Antonio Pizzonia, BMW-Williams (Michelin), 1:18.470 perc, 81 kör
2. Ralf Schumacher, BMW-Williams (M), 1:19.279, 54

Másnap Ralf Schumacher jókorát bukott, s bár nem esett baja, a csapat törheti a fejét, mert nem a pilóta hibázott. Így persze a legjobb köridő megint Pizzoniáé lett, aki 71-szer haladt át a célvonalon.

Estoril, második nap:
1. Antonio Pizzonia, BMW-Williams (Michelin), 1:18.212 perc, 71 kör
2. Ralf Schumacher, BMW-Williams (M), 1:18.409, 50

A zárónapon, vasárnap Pizzonia egyedül körözött, kellemes időben. A tesztcsapat az egész kocsival közelebb került a Melbourne-be szánt állapothoz. Pizzonia ideje 1:18.508 lett, 57 körből.

"Januárban és februárban a csapat történetének legkeményebb tesztidőszakát tudtuk le" - jelentette ki Mario Thissien. A BMW Motorsport vezetőjének állítását alátámasztják a számok is: Juan Pablo Montoya 931 kört (3944 kilométrt), Pizzonia 1056-ot (4685) vezetett, míg Schumacher és Marc Gené egyaránt 4300 km-t darált le. Ám még mindig nincs vége a nagy gyakorlásnak: Montoya és Gené szerdától már Valenciában edz.

[stefano.nuovolacchi]

Ajánlat: