Szombaton az időmérő edzés száraz időben, ennek megfelelően slick gumikkal indult. Érezhető volt, hogy a tegnapi - az autó technikai problémái miatt - félbemaradt szabadedzés hiányzott a magyar versenyzőnek a nyugodt felkészüléshez. A gyors részeken (a négyes és a tizenegyes kanyarnál) Tomi csapattársa, Vainio kb. 0,4 másodperccel tudott gyorsabb lenni nála. A többi három részen jó időt autózott, de nem sikerült összeraknia egy igazán jó kört, végül a 18. rajtkockát szerezte meg délutánra.
Az első futamra is maradt a száraz idő és a slick gumik. A rajtnál kicsit túlforogtak a kerekek az autó alatt, így Tomi veszített két helyet, de az első és a második kanyarban már sikerült is visszaszereznie a pozícióját, sőt még előrébb tudott kerülni, így az első kör végén már 13. volt. Aztán szépen elkezdett feljönni, utolérte Stockingert, de nem tudta rögtön megelőzni.
A végére egyre jobb volt a tapadás, valamint fenyegetően megjelent mögöttük Costa is, így Kiss Pál ritmust váltott, más íveket használt, és ahogy lehetősége volt, a célegyenes végén meg tudta előzni Stockingert. Egyre jobban autózva az utolsó két körben a mezőny harmadik leggyorsabb körét mente. A kockás zászló alatt végül tizenegyedikként autózott el.
Vasárnap reggel, a második futamon Sims büntetése miatt a 10. helyről rajtolt. Borús, esős reggel fogadta a pilótákat a Hungaroringen, ennek megfelelően esőgumikkal indult a futam. A csapat döntése alapján magas guminyomással vágtak neki a versenynek, de két kör után Tomi hiába melegítette tovább az abroncsokat, nem lehetett tartani a tempót, csúszkált a kocsi a kanyarokban, alacsony volt a tapadás. Ezután volt két biztonsági autós etap, az első két kör után, a második három körrel a vége előtt.
A második alkalommal a magyar a 11. helyen autózott, egy kör safety után újraindult a verseny, ekkor már csak két kör volt hátra. Sikerült jól elkapnia a tempót, együtt autózott Vainióval és Laine-vel. A sikánban egymás mögött "sorakoztak", amikor Kiss Pálba hátulról belementek, az ütközés következtében összetört a hátsó szárnya, és a futómű is megsérült. Így a magyar versenyző a 21. helyen ért célba.
Kiss Pál Tamás: "Tévedés, hogy kicsúsztam volna, egész egyszerűen kilöktek, ez majd a felvételekről is látszani fog. Sajnálom, hogy megint nem találtuk meg a beállításokat, az időmérőn is nagyon sokat kell még dolgozni. Sajnálom, hogy akárcsak Silverstone-ban, itt is pechesen sikerült a hétvége! Külön köszönöm mindenkinek, hogy szurkolt nekem!"